مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 شهریور 1399 ساعت 11:402020-08-26سياسي

مجلس طرح جامع مدیریت شهری را اصلاح می کند


رییس مجمع نمایندگان گیلان، با تاکید بر اینکه مشکل درآمدی را در حوزه های مختلف زیربنایی در بیشتر شهرها داریم، افزود: بنابراین در مجلس تلاش می کنیم طرح جامع مدیریت شهری و درآمد پایدار را با اصلاحات ارزشمند به تصویب برسانیم.

- ایسنا/گیلان رییس مجمع نمایندگان گیلان، با تاکید بر اینکه مشکل درآمدی را در حوزه های مختلف زیربنایی در بیشتر شهرها داریم، افزود: بنابراین در مجلس تلاش می کنیم طرح جامع مدیریت شهری و درآمد پایدار را با اصلاحات ارزشمند به تصویب برسانیم.

احمد دنیامالی در آیین معارفه شهردار بندرانزلی، با اشاره به اینکه امروز نظام شورایی به عنوان یکی از نقاط عطف در جریان مدیریت شهری قلمداد می شود، اظهار کرد: نقاط قوت بی شماری داریم؛ البته با نقاط ضعف در حوزه مدیریتی نیز مواجه هستیم.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر در مجلس شورای اسلامی دو موضوع شامل طرح جامع مدیریت شهری و درآمدهای پایدار شهرداری ها را پیگیری می کنیم، افزود: از زمانی که دولت تصمیم گرفت شهرداری ها خودکفا باشند، شهرداری ها به ویژه در شهرهای کوچک با مشکلات و تنش های مدیریتی بسیار مهمی مواجه شدند.

نماینده بندرانزلی در مجلس شورای اسلامی گفت: شهرداری ها از یک طرف موظف هستند طرح های جامع و تفصیلی را مبنای کار بدانند و از طرف دیگر منابع و درآمد بر موضو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجلس طرح جامع مدیریت شهری را اصلاح می کند

مجلس طرح جامع مدیریت شهری را اصلاح می کند